Servicevoorwaarden

De volgende servicevoorwaarden (de "Servicevoorwaarden”) regelen uw toegang tot en gebruik van de diensten van AKL Renovation, inclusief alle inhoud, functionaliteit en diensten die worden aangeboden op of via https://www.aklrenovation.be.

Als u het niet eens bent met alle bepalingen van deze Overeenkomst, mag u de Services niet gebruiken. Voor alle duidelijkheid: in geval van een conflict of discrepantie tussen deze voorwaarden en enige andere bepaling en/of voorwaarde en/of andere tussen ons en u, hebben de bepalingen en voorwaarden van deze gebruiksvoorwaarden voorrang. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen hebt over de inhoud van deze overeenkomst.

Artikel 1: Inhoud en interpretatie

Alle aanbiedingen, bestellingen, orderbevestigingen met betrekking tot de diensten van de aanbieder zijn onderworpen aan deze algemene voorwaarden. Elke bestelling impliceert automatisch de erkenning door de klant van de kennis van deze algemene voorwaarden en de onvoorwaardelijke aanvaarding ervan.

Artikel 2: AKL Renovatiediensten

AKL Renovation is een bedrijf dat zijn commerciële activiteiten in België uitvoert. In heel België bieden we een breed scala aan diensten aan, waaronder renovatie van gebouwen, binnen- en buitenafwerking, algemene elektrische werkzaamheden. Omdat we ons in het hart van de hoofdstad bevinden, kunnen we effectief teams inzetten in het hele land.

De diensten die we onze klanten aanbieden, omvatten:

1) Dakrenovatie: Wij kunnen uw volledige dakrenovatie uitvoeren.

2) Grote werken: Wij kunnen uw basis leggen voor renovaties en grote werken.

3) Binnen- en buitenafwerkingen: We kunnen binnen- en buitenafwerkingen doen, zoals het schilderen van een huis of een slaapkamer.

4) Elektriciteit, sanitair en ventilatie: Wij kunnen uw elektrische, sanitaire en volledige ventilatiewerkzaamheden voor uw huis of gebouw uitvoeren.

5) Onderhoud en reparatie: We kunnen ook eventuele reparatie- en onderhoudswerkzaamheden uitvoeren die verband houden met de renovatie van een woning.

We hebben gekwalificeerde professionals die al uw renovatieaanvragen kunnen uitvoeren.

Artikel 3: Klachten

Elke klacht moet, op straffe van verval, per aangetekende brief aan de dienstverlener worden gestuurd, uiterlijk binnen 7 dagen na de levering van de diensten.

Artikel 4: Hypertekstlinks

De website kan hyperlinks bevatten naar andere internetbronnen. De inhoud van deze bronnen kan op geen enkele manier onder de verantwoordelijkheid van de uitgever vallen.

Artikel 5: Toepasselijk recht

Het Belgische recht is van toepassing op dit contract. In geval van geschillen zijn de rechtbanken van Brussel (België) en de Belgische rechtbanken als enige bevoegd voor elk mogelijk geschil, maar de dienstverlener kan de zaak ook aanhangig maken bij de rechtbank van de woonplaats van de klant.

Contact

Voor alle informatie, klachten of opmerkingen met betrekking tot het gebruik van persoonsgegevens bij AKL Renovation kunt u contact met ons opnemen via info@aklrenovation.be.